Péče o vlasy

2:10 odp.

Posledních pár dní začínám být v jednom kole se zařizováním před začátkem mého prvního semestru na vysoké. Bývám často unavená, čas od času ve stresu a někdy nestíhám jíst úplně zdravě. V tom chaosu a neklidu je pro mě důležité, kromě jiného, péče o vlasy. 

Vlasy si myju jednou za tři dny a ani ten třetí den to nedělám kvůli mastnotě, ale spíš kvůli pocitu. Konečky se mi třepí, ale ať stříhám nebo ne, tak je to pořád stejné. Barvím si vlasy asi dvakrát do roka a to jen barvami bez amoniaku. 




Produkty, které používám
Momentálně používám dva šampony - Ultra Doux Kids Meruňka a květ bavlníku a Schauma s kokosem a bambuckým máslem. Nádherně voní a po tom meruňkovém mám krásně jemné a lesklé vlasy. Vím, že je pro děti, ale určitě ho zkuste:)








Na ručníkem vysušené vlasy nastříkám Gliss Kur ochranný olej proti teplu a nanesu pár kapek na konečky Essence Ultime Omega repair regeneračního séra. 

Vlasy si foukám jednou nebo dvakrát za týden a přípravky jako tužidlo nebo lak na vlasy používám výjimečně. Kdyby vás ale zajímalo jaké tužidlo a lak používám, tak je to z řady Stylist Ultime





Do budoucna bych určitě chtěla vyzkoušet produkty od Aussie. 
A jak se staráte o svoje vlasy vy?

Pěkný zbytek něděle:)


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Hezký článek :) já používám jenom šampon a kondicionér, ale vlasy si nebarvím ani nefénuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vlasy fénuju pokaždé,jinak si moje vlasy budou delat co chtej.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moje si dělají taky co chtějí, ale zase je raději nechám uschnout volně a pak vyžehlím. Jinak bych musela foukat a ještě žehlit:( :D

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) Já nedám dopustit na šampony od Syossu a masky od L'Oréalu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý článek, také používám šampon Schauma, je to snad jediná značka, po které se mi vlasy nemastí a vypadají zdravě:D Ochrannou péči mám nejraději Aussie.

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkný článek :) Schauma mě láká, tak jí asi také vyzkouším :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Garnier používam aj ja a je super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju vůni děstkých šampónů ! Připomíná mi to časy mládí :D
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek :) Já osobně si myslím, že šampony pro děti jsou někdy 100x lepší než normální šampony. Já na svoje vlasy používám řadu Gliss Kur pro roztřepené konečky, a to šampon, kondicionér a kondicionér bez oplachovani, pak péči od Avonu, a když mám chuť, tak použiju i masku od Lorealu
    www.anettls.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...